Waarom je het Customer First Congres niet mag missen!


Juist nu is verbinding overal én onmisbaar. Je kunt dit letterlijk opvatten door dingen aan elkaar te lijmen, hechten of koppelen, maar ook figuurlijk in de vorm van bruggen slaan, het voeren van een telefoongesprek of het aangaan van een relatie. Echt en oprecht contact maken dus. Ook dat kan gelukkig op meerdere manieren. Door je klanten een experience te bieden, middels goede klantenservice, met ondersteuning van technologie (AI) of op een dieper niveau via breinstimuli bijvoorbeeld.

 

Tijdens het CustomerFirst Congres vindt ook het Social Service Congres plaats. Het is mogelijk om sessies van beide events op 11 november te volgen.
 

Meld je hier aan:

Gebruik maken van 3=2 actie:
Als je gebruik wilt maken van de 3=2 actie kan je dat heel makkelijk zelf toepassen bij het aanmelden. Dit gaat als volgt: meld alle personen in 1 aanmelding aan (dit kan je doen door na het invullen van een formulier onderaan op 'opslaan en extra persoon toevoegen' te klikken), als je vervolgens bij de 3e persoon bent kun je na het invullen van het formulier onderaan bij betalingsoptie kiezen voor de optie 3=2. Als je die optie aanklikt, rekent het systeem automatisch €0,- voor de 3e persoon. Mocht het niet duidelijk zijn kan je contact opnemen met marketing@bbp.nl

€ 395,00

Totaal: € 395,00

Exclusief € 82,95 BTW. (€ 477,95 incl. BTW)

eenvoudig evenementen organiseren
 eenvoudig evenementen organiseren